taijpani

du och jag

Kategori: tankar

jag satt nyss och tittade genom alla idas bilder på facebook. och det är ganska sjukt hur mycket minnen vi har tillsammans. och att varje gång jag ser en bild där hon ler, då ler jag. det är läskigt, fast på ett bra sätt, hur man kan komma en person så nära på så kort tid.



du har stått vid min sida när ingen annan var där och gett mig något att le åt när jag helst ville ge upp. och jag hoppas att du förstår att var du än bor så är du min ida.  

nu blev det väldigt lökigt, men har vi inte alla sånna stunder?
jag saknar dig. jag saknar oss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    du är verkligen en bästa vän. på riktigt. är så glad att du finns. och tack för alla fina ord, jag blir så sjuuukt glad! även om vi är ifrån varann så är du ändå alltid så nära

    och imorgon ses vi! på riktigt ^^ jag längtar

    2010-09-18 | 15:55:05
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: