taijpani

isolerad

Kategori: tankar

ibland isolerar jag mig själv från omvärlden. jag bara sitter inne och tittar ut, på tv eller mobilen. men jag orkar aldrig riktigt göra något. jag går runt osminkad och i mjukisbyxor. och det är vad jag har gjort de senaste dagarna, för jag har verkligen ingen lust att göra någonting alls. varje gång jag går ut så tänker jag "jag vill inte vara kvar här. ge mig något nytt"

men idag gick jag ut. jag tog på mig kläder och lite mascara och gick ner till malmborgs. jag kom till stationen och där satt en cool kille. en sån som tror att han äger allt som är runt omkring honom. och han drar en loska och väljer att spotta den fem cm från min fot när jag går förbi. jävla idiot, tänker jag då. sen tänker jag att jag är så trött på detta stället och människorna här. så nu sitter jag här igen, ingen lust att gå ut för det enda världen ger mig då är en spottloska på foten. och det vill jag fan inte ha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: