taijpani

besviken

Kategori: tankar

Jag blir faktiskt väldigt besviken på folk. Jag kämpar svinhårt med att få ihop en resa till Prag som alla kommer ha kul på, jag fixar boende och resa och det enda jag begär är att folk säger om de ska följa med - och sedan betala. Hur svårt är det? Nu hoppar folk av som om Prag innebar pesten. Det går inte att "hoppa av" en sådan grej, för då står jag där med en faktura på 70 000 spänn och har typ hälften av det. Jag ska ha ett ordentligt snack med min klass och parallelklass för detta funkar inte. Sjukt besviken.

Kommentarer

  • Ida säger:

    du är så duktig. det fixar sig, det lovar jag. jag kan hjälpa till att säga till!

    se fram emot våra dagar där istället ;) kommer bli sååå oförglömligt!

    <3

    2010-03-17 | 21:49:19
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se/
  • sara säger:

    det fixar sig johanna! du är världsbäst på detta! utan dig så hade ingen åkt till prag! önskar jag kunde följa med.. puss

    2010-03-18 | 13:35:08
  • klara säger:

    feel for you.. tycker det känns sjukt dålig stil, folk frågar ju mig också om jag kan prata med min klass, jag känner lite så, gör det själv om du nu inte vill.. det är ju verkligen upp till dom att fixa, annars förstör de för alla! nej you go johanna! isåfall får de ju bara betala och låta bli att följa med, de tråkmånsarna!

    2010-03-18 | 13:38:10
    Bloggadress: http://klaratiara.bloggagratis.se
  • Anonym säger:

    Haha klara jag håller helt och hållet med dig! tänk istället på mig som får lyssna på "någons" tjat om detta problem exakt varje dag. Fast jag har dock lärt mig att ignorera denna person nu! Yes äntligen and i don't care! Mohahaha

    2010-03-19 | 20:52:25

Kommentera inlägget här: