taijpani

skolstart

Kategori: tankar

imorgon är det onsdag och skolorna börjar igen. det känns så konstigt att alla går vidare när jag står stilla och vill hellre gå tillbaka ett steg eller två. jag fick ett mail från estetrektorn som skrev och frågade vad jag skulle göra nu när jag inte skulle komma till spyken imorgon. ja, vafan svarar man på det? "ja nej.. jag är.. arbetslös och ska inte.. plugga.. heller..". varför ska man uppskatta säkerheten av skolan när den är över och det är dags att ta det i egna händer? himla dumt om jag får säga det själv.

som tur är så ska jag träffa sara för en date imorgon, plus då min arbetsintervju. jag antar att det tar bort lite ångest från dagen.. men för ikväll så lyssnar jag på melissa horn och äter lite ben & jerrys. japp, caramel chew chew står här bredvid och tittar på mig



haha fyfan vad deppigt. GLAD BILD ISTÄLLET

Kommentarer


Kommentera inlägget här: