taijpani

svågerpolitik

Kategori: tankar

Ja, idag kom spyx-listorna upp. Jag är sjukt besviken, inte gick varken jag eller ida vidare men tre stycken från c-klassen som är bästa vänner med generalen typ. blir frustrerad över att spyxet, trots att de påstår att det inte är så, bara handlar om svågerpolitik. Jag är väldigt sur för så jävla mycket som har med spyxet att göra nu, och det är sjukt synd. för jag ville jättegärna vara med. men som sagt - kontakter är ordet.

i allmänhet så har dagen varit sjukt tråkig och veckan också för den delen. det tar aldrig slut! jag är så trött på vissa människor och deras attityd nu så jag är nära på att skjuta dem.

dagen kommer spenderas i ensamhet för annars förstör jag dagen för alla andra. så trevlig är jag idag.. bara längtar till imorgon då vi ska testa studentmössor. då kan man iaf känna att snart kommer man slippa allt och alla som är så fruktansvärda.. stör.

Kommentarer

  • HEnke säger:

    Sry att ja tjatar hela tiden:P men hoppas du har fått mitt passnr, annars får du höra av dig

    2009-09-24 | 15:41:21

Kommentera inlägget här: