taijpani

det finaste jag vet

Kategori: tankar

lets dance var kul, min favvis var sveriges starkaste man. han är cool

Jag kan minnas mina försök till att hitta någon att prata med första dagen. Det gick inte jättebra.. Jag kände ingen och det kändes som om alla kände iallafall en. Sen hittade jag den kortaste men den största solstrålen någonsin. Vi började prata och hittade varandra finemang. Det skratt som smittar av sig som inget annat, det smittar av sig än. Efter ett och ett halvt år av stark vänskap så satt vi där i matsalen, bara ida och jag, och skrattade med varandra. Precis som vi har gjort många gånger om. Det var ett fint moment. Hon är fin

    


Det var sommar, bara åtta dagar till sommarlovet och jag bara längtade. En kväll och allt förändrades, helt plötsligt ville jag inte sluta skolan. Jag träffade den snyggaste trean (well, enligt mig) och han gillade mig. Studentveckan var en bra tid, spykens studentdag var en bra dag/kväll. På spyken, där jag har alla mina bästa vänner, hittade jag min livs kärlek. Jag är sjukt nöjd, jag har fått mer utav spyken än vad jag någonsin trott att jag skulle få.



Ida och manuel, åh så fina människor. Jag älskar dem, det gör jag innerligen, och mest glad är jag att jag har dem! Puss på dem, en riktigt stor puss. Två kanske. Nej, tre <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: