taijpani

bästa känslan i världen

Kategori: tankar

en känsla kan vara så stor. men ändå kan man inte ta på den fysiskt

jag såg en film där en tjej och en kille sprang fram och kramade om varandra och det fick mig att tänka på en av de finaste dagarna jag har haft. det var den 27e oktober och jag hade haft en lång och förväntansfull dag och nu satt jag framför ett band som envisades om att inte ge mig min resväska. jag var i madrid efter att inte ha träffat manuel på en månad och nu var jag 200 meter ifrån honom. minuterna kändes som timmar. plötsligt började bandet rulla och jag tog min väska snabbt och började gå. nästan halvspringa.. och så var det de sista 30 metrarna kvar med en dörr i slutändan. jag såg dörren öppnas och stängas framför mig flera gånger och varje gång såg jag bara ett ansikte. ett ansikte som letade frenetiskt efter mitt.
  slutligen öppnades dörrarna precis framför mig och jag såg det leende som har värmt min kropp så många gånger. jag måste gå runt om hela för att komma till honom men då hoppar han över det lilla staketet, springer förbi alla och kramar mig hårt och länge. och jag ville verkligen inte att han skulle släppa taget. det var den bästa känslan i världen



jag har världens bästa. utan tvekan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: