taijpani

perfekt, puss

Kategori: tankar


idag hade vi världens jobbigaste intervall-träning på idrotten. jag har redan träningsvärk

nu sitter jag i veberöd vid manuels dator medans han sitter på den bärbara i sängen. en meter mellan oss dvs. haha mysigt :) han kom och hälsade på på spyken idag. det var mys. vi blev ju inte tillsammans förrns på hans student. så vi fick aldrig vara de paret som gick och höll hand i korridoren. men idag var vi, i hela 20 min!   "ni är perfekta för varandra"  ja. puss



imorgon är vi lediga. är det för att spyken har inspark ikväll? dunno! men det regnar.. jag tycker inte synd om dem. jag gick aldrig på insparken förra året. mest för att jag och ida inte visste när det var haha. men nu är jag glad. man klarar sig bättre utan!
  imorgon ska jag skriva arbetet till kulturhistorian. sen bara mysa. mmm :)

nu ska jag hoppa på manu och bita honom i näsan
(han tycker inte om när man rör hans näsa, det är det som gör det kul)
ha en trevlig onsdag-kväll, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: