taijpani

söt bomullstuss

Kategori: tankar


nu är svenskan över. jag har nog aldrig varit mer lättad

efter provet så hade vi lunch och ida fick skrattanfall. det var härligt. hon har, precis som alla andra, varit lite nedstämd pga svenskan. men då var det över och hon skuttade som en söt liten bomullstuss :) det finns inte ett ögonblick då jag tycker illa om henne. min ida

nu har manuel åkt vidare på sin resa och nått granada. fick dock det hemska beskedet att han inte hade tillgång till internet. lite heartbreaking. vi har väl varit bortskämda med det förut.. en vecka utan någon vidare kontakt. jobbigt. men det är tio dagar kvar tills jag är hos honom.

i helgen ska jag läsa klart min bok. bara 194 sidor kvar! haha
trevlig fredagkväll mina vänner, puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: