taijpani

sammanfattning

Kategori: tankar

det lät lite väl deppigt och kort i förra inlägget, så nu skriver jag ett nytt


manuel håller på att fixa en blogg, det tycker jag är lite kul. om han kommer vara aktiv är ju en annan sak. men han är väldigt aktiv med att läsa min. så kanske!

spanien var underbart. trots att vädret inte var perfekt så var dagarna det. jag har skrattat något otroligt. manuel är en person som pratar innan han tänker och nina är den som hoppar på honom för det. hon säger oväntade saker och ibland vet man inte om hon är seriös eller inte. precis som med manuel. så de är rätt lika. jag är glad att det är nina han åker med. om någon så är det henne jag litar på. "åh jag som ville kramas" haha puss, jag saknar er


     



nu ska jag snart gå och lägga mig så jag är pigg imorgon
kalle frågade på msn varför jag inte var i skolan, haha sött
vi ses imorgon mina esteter, puss


ps. manuel är perfekt. ja det är han. och jag älskar honom

Kommentarer

  • Nina säger:

    Attansrackarajsare, jag har blivit beroende av att läsa en viss ladys blog. du är för snel, jag ville verkligen kramas. justdet, bilderna på dig i min lädorjacka var smoking. du ser badass ut.



    /lädorklädor out!

    2008-11-05 | 00:55:58

Kommentera inlägget här: