taijpani

lycka

Kategori: tankar


haha jag bara känner hur mina trogna läsare försvinner för varje inlägg jag skriver. you can't really blame them i guess, jag har nog inte så intressant liv.. jag bara intalar mig själv det.

dagarna flyger iväg och livet flyter på snabbare än någonsin. det känns inte alls som om jag gör någon nytta, men vad kan jag göra? hade jag fått bestämma så hade jag fått träffa alla jag ville varje dag. varje dag skulle varit en fest. att hela tiden ha möjligheten att bara prata med emmie, skratta med carran, pussa manuel, mysa med ida och umgås med syster och hennes söta små vänner. tänk att varje dag få ha allt och alla man ville. då hade jag varit lycklig.

men vem är jag till att klaga egentligen? nu när jag sitter här och skriver sitter jag och ler. för jag inser nu att.. ja.. livet är bra just nu. oh vad bra det är. för jag är lycklig. jag sitter med världens nördigaste smile just nu. men lycklig är jag.


        

puss. riktig stor puss

Kommentarer

  • Ida säger:

    mysa med Ida. det låter mumsigt.

    jag är en trogen läsare, varje dag, min kära 8)

    riktigt stor puss på DIG!

    2008-06-24 | 18:28:18
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se/
  • Louise säger:

    wohoo! wall of fame.

    2008-06-24 | 20:33:24
    Bloggadress: http://lullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: