taijpani

fotsteg i natten

Kategori: tankar


jag har sagt det förut och säger det igen, jag lyckas så bra.

det finns nog ingen bättre än att bara gå ut själv och bara gå. sätta i ipod med deppmusik på högsta volym och bara försvinna in i sin egen värld. det är vad jag har gjort de senaste 40min. jag tror det får en att släppa taget om allting och att man bara får vara sig själv, bara just nu.
  min syster ringde precis när jag lämnat huset och frågade vart jag skulle ta vägen och jag snäste lite emot henne, förlåt för det. jag vet ju att hon bara vill mitt bästa. men jag kan inte prata, orden kommer verkligen inte fram. men det kommer nog snart. får vi hoppas.

jag har lite huvudvärk nu och jag känner mig frusen. men trött är det minsta jag är, så det är tur att jag börjar halv tolv imorgon.. man kanske skulle sätta sig framför en film, och drömma sig bort? jag vill inte riktigt vara kvar i verkligheten just nu, så jag tar varenda chans jag får!
  gonatt folks, vi har en ny vecka framför oss.. lycka till

Kommentarer


Kommentera inlägget här: