taijpani

mongolida er best

Kategori: tankar

love actually på tv. sjukt awkward. men det är idas favvis. mr darcy

ida. invalida. mongolida. ett riktigt solsken. det är hon. hon har pillat på sin blogg-design igen och den blev fiin! och här sitter jag med en ful mall från blogg.se. hon får undervisa mig någon dag. hon är bra på det mesta, min ida. hade jag kunnat ge henne allt hon ville ha så hade jag inte tvekat. jag har inte pratat något med henne på snart två dagar och det känns konstigt. hm. på ett & ett halvt år så har hon blivit en av de viktigaste personerna i mitt liv. om inte den viktigaste.



och snygg är hon också, mums!

om det är någon som jag kan skriva mycket om så är det ida. och det har jag gjort flera gånger också. men det räcker aldrig. jag kommer fortsätta, för jag vill aldrig att hon ska glömma att hon är bäst. att hon är min. och att det finns ingen som henne. för så är det. du er best <3

köss küss pouss
allt vad det finns. allt jag kan ge, det får du

Kommentarer

  • invalida fo shooow säger:

    min älskade glädje! JOY! vad lycklig jag blir! du är bäst! på alla sätt och vis. och nu har du förgyllt heeela min dag. om inte heeela mitt lov. hihih.. ååh, jag blir så glad. vill bara krama om dig hårt din lille räka.

    du är underbar och den bästa vän jag någonstin hade kunnat tänka mig.

    vi måste ses snaaart! jag saknar dig ju!

    puss o kram o kyss o smeeek ^^

    (!!!)

    2008-12-21 | 09:19:46
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se/
  • i säger:

    alien, precis! hahah jag har alltid funderat på det där. tacktack ;)

    2008-12-21 | 16:08:32

Kommentera inlägget här: