taijpani

vänner

Kategori: random

efter ett par dagars jobb tar vi nu långhelg och passar på att fylla den med så mycket vänner man bara kan. jag lånar ut en soffplats till fjanton inatt, då han inte kommer hem efter varit fast i tågtrafiken sedan sju ikväll. imorgon ska jag fika med emza sedan middag & vin med nina, linnea, karin & josse. på lördag kommer min älskade hem och på söndag blir det nog roadtrip med honom och peter för att sen kanske köra manuel upp till skolan och där träffar man väl anna och kickaan efter alldeles för många dagar. så ja, minst sagt fylla helgen med människor. ah vad jag ska njuta!

..nu däremot. sova! ska möta upp anton halv fyra inatt, jag vill redan dö lite. fan vilken bra vän jag är alltså. jag är välförtjänt av ett avsnitt revenge. ja, det är jag fan.
gonatt!


i tisdags

Kommentarer


Kommentera inlägget här: