taijpani

poff borta!

Kategori: random

jag vet inte hur det hände men jag blev på någon vänster precis av med en hel del bilder. jag minns knappt vad det var för bilder och vet inte om jag har dem kvar på kamerorna. jag är i chock-tillstånd. det känns helt sjukt, det har aldrig hänt innan. ena sekunden var de där - nu är de inte det. dumt nog hade jag inte kopierat just den mappen till hårddisken. faaaan.

förövrigt känns det konstigt att vara tillbaka i lund. man lever i en liten bubbla uppe på furis, man träffar alla varje dag. springer in i stuga 1 och snackar med dem, tar skogsrundan med ankon och kryper ner till sängs med min kärlek. så ja, det känns konstigt att vara tillbaka.


såhär såg min söndag ut, mellan grabbarna grus heeela dagen
vi tittade på tre filmer och idol. hah! supernajs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: