taijpani

2010

Kategori: random

i brist på annat att göra


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja men absolut, bla besökte stora amerikat och tog studenten hah 
2. Höll du några av dina nyårslöften? 
jag kan inte minnas att jag hade något löfte faktiskt
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
inte vad jag vet
4. Dog någon som stod dig nära?
nej, ta i trä
5. Vilka länder besökte du? 
danmark, tjeckien och usa
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? 
körkort!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
3 juni - bal
10 juni - studenten
24 augusti  - första dagen i stora amerikat
8. Vad var din största framgång 2010?
att få ett jobb på lundbergs
9. Största misstaget?
att inte ta tag i körkortet
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
det värsta var väl cystan som gjorde att jag spenderade natten på sjukhuset
11. Bästa köpet? 
oj, vad svårt.. det blir nog alla bilder som jag skrev ut
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kommunaltrafiken, kläder & alkohol
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
att bli överraskad av challis dagarna innan studenten
och själva studentdagen såklart haha
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
we no speak americano - yolanda be cool
highwayman - hoffmaestro

..och många många fler som jag inte kommer på nu
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare, det tror jag. det hände mycket fint
16. Vad önskar du att du gjort mer?
kramat ida. hon är ju fantastisk
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ätit geisha
18. Hur tillbringade du julen?
i underbara onsala med alla syskon, så som det ska vara
19. Blev du kär i år?
om möjligt, ännu mer kär i min befintliga kärlek
20. Hur många one night stands?
svar nej 
21. Favoritprogram på TV?
GLEE! blev en total gleek 2010
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hata är en väldigt hårt ord. starkt ogilla, ja, det gör jag
23. Bästa boken du läste i år?
jag ..läser inte så mycket.
24. Största musikaliska upptäckten?
robyn gjorde en fantastisk comeback, bra jobb
och manuel, på nytt. jag är så stolt över honom
25. Något du önskade dig och fick?
en ny mobil!
26. Något du önskade dig men inte fick?
säsonger av vänner
27. Årets bästa film?
ojoj..
- inception
- brothers
- date night
- step up 3
och mååånga fler!
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
på själva dagen jobbade jag haha, men för att fira åkte jag och riktigt fina vänner till babel och hade en fin kväll. väldigt lyckad 19-årsdag faktiskt
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja, om jag hade fått jobb tidigare
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
jeans-shorts och linnen. spets gillade jag också
31. Vad fick dig att må bra? 
att resa, att skratta, att känna kärlek till alla mina närmsta
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
zac efron har växt till sig och blivit riktigt hunkig! haha :(
33. Vem saknade du?
charlotte. och ida
34. De bästa nya människorna du träffade?
jag vet inte om jag har träffat någon ny direkt. alex bergman kanske?
35. Vem vill du kyssa på 12-slaget?
det blev min kille som blev den lyckliga :)
36. Vad är dina nyårslöften?
att ta tag i mitt liv och göra något, för mig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: