taijpani

julfirande

Kategori: random

första dagen på netto är avklarad och jag är heelt slut. det är ett annat tempo än på lundbergs om man säger så.. 319 kunder har jag haft på sju timmar. alla koder yrar runt i huvudet. 113 för gul lök, 213 för potatis, 193 för clementiner. men det känns bra, tiden går snabbt. jag har en likadan dag framför mig imorgon, då kan jag inte skylla på att det är första dagen om jag gör fel hah! wish me luuck, förhoppningsvis behöver jag det inte.

igår firade vi jul på furis, så himla mysigt. julbord á la student, juleskum, lussebullar, michael bubles julskiva och såklart julklapparna! riktigt bra första julfirande. det känns helt stört att det är julafton på lördag, i år har jag inte kommit in i julkänslan än och jag skyller på vädret. synd!


julkorteT haha myspojkar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: