taijpani

el stockholmo

Kategori: random

jag sitter och tittar på idol och fnissar lite för mig själv.. vilka pantburkar det finns. gaalet att ida och manuel inte gick vidare. mina superstjärnor! de hade slåtts om första plasten :)

idag har jag varit hemma hos daddyo och nettan för en lunch, det börjar se riktigt bra ut där hemma! och innan vi ska åka så frågar pappa om jag vill ha en lägenhet i stockholm. med utsikt över globen. SÄG VAD? ja, det vill jag nog! så nu ska jag sätta igång att söka jobb och kolla om det finns någon kurs som jag vill gå där uppe. jag antar att jag är lite inspirerad av invalida och sara som klarar sig på egen hand, nu är det nog tid för jojjan att lämna fågelboet



nu när jag såg emz så insåg jag att hon har ju också lämnat sitt kära kävlinge. hoppas hon har det bra nere i italien med sin pool...... inte alls avis. till våren ska ju jag och ida bila ner med lommaboysen HAHA! just det ja. det hade varit så jääävla kul

så ja: platsbanken nästa fast denna sökningen blir det för el stockholmo!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Åhhh jag saknar oss jätte mycket... våra roliga stunder tillsammans, har så många fina minnen med er att jag faktiskt nästan börjar gråta. Vill att vi ska ses snart! <3

    2010-09-12 | 22:43:05
    Bloggadress: http://saraharkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här: