taijpani

jobbedag

Kategori: random

nu har jag precis kommit hem, jag är helt slut and this is why:

efter frukost imorse blev jag utdragen i manuels trädgård, där stod hans pappa och sågade ner deras stora feta björk. sen började manuel hugga med yxan och jag? jag fick den lilla sekatören och klippte av löven haha. men sen fick jag faktiskt pröva yxan och det var sjukt fett. riktig skogshuggare!

sen åkte jag hem, åt och och stack iväg till pranzo. jag har nämligen provjobbat som servitris idag! det var hektiskt och mycket folk men jag hade faktiskt riktigt kul. på torsdag ska jag dit igen!

så, en timmes huggande och klippandes följt av närmare sju timmars gåendes och ståendes, är jag ganska sliten i detta nu så sängen är fruktansvärt inbjudande. gonatt gott folk :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: