taijpani

hur många år är du?

Kategori: random

nu är första gången som jag sitter ner och slappnar av på hela dagen. jag jobbade mellan 8 och 15 sen till lund för att hämta saker och sen till staffanstorp för att städa salongen och sen till veberöd, där jag är nu, för att sova här. börjar nämligen åtta imorgon igen. pengar pengar!

åh, min blogg skulle ju inte bli en tråkig jobb-blogg. "idag har jag jobbat 8-15. imorgon jobbar jag 8-16". nej FY vad tråkigt. ska man skriva om jobb så ska det ju helst ha hänt något roligt. barn är ju ganska komiska. förra veckan frågade 10-åringarna mig hur många år jag var, när jag bad dem att gissa så svarade en "37!" ...tack. idag var det en 12-åring som frågade om jag var en ny elev som skulle börja i deras klass. ...tack. frågan är; vill jag helst vara 37 eller 12?

 
12 eller 37, det är frågan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: