taijpani

första presenten

Kategori: random

idag fick jag min första födelsedagspresent - ett jobb! haha. inte ett heltidsjobb men det extrajobbet som jag sökte på lundbergs väskor här i lund. så imorgon börjar jag som lärling och nästa vecka sätter allvaret igång. det är lite läskigt faktiskt. och en bitterljuv känsla, jag kommer sakna alla mina små barn på dagis. de (flesta) var små änglar mot mig idag. de kände nog att jag jobbade från 7.30 så dom skulle cut me some slack liksom. det uppskattades starkt ska jag säga.

denna vecka har (kommer) jag jobbat hela veckan så helgen kommer kännas välförtjänt. därav en välförtjänt utgång på lördag där jag ska tvinga alla att gå all in. allt eller inget så att säga.



här är jag på min birfday för ca 15 år sedan typ.
grattis till mig om fyra timmar

Kommentarer

  • Claudia säger:

    Det är så opersonligt att skriva grattis på fejjan, så det blir ett grattis här istället; GRATTIS!! Hoppas du får en fantastiskt dag trots kyla och snö och att din fiesta på lördag blir lyckad! Jag ska jobba till 01 på lördag så kan inte komma, men kan bjuda på en födelsedagsfika snart :) Take care my boo och grattis igen! <3 kiss kiss bang bang!



    ps. sjukt söt bild och grattis till jobbet!

    2010-12-01 | 09:05:24

Kommentera inlägget här: