taijpani

paramore + ida = sant

Kategori: random

åh jag loggade precis in på it's learning. det var lite sentimentalt för mig.. snart har man ingen inloggning där längre. vi kompenserar med att träffa några godingar från klassen på onsdag för att fira roxys (sjukt intert) födelsedag. han kommer få en sjukt bra present, jag ska fota den. jag, ida och emma dog nästan när vi såg den och köpte den. LOVELY

nu är ida i gbg och träffar paramore. fattar ni? PARAMORE! och här sitter jag, hostar och hulkar, i vetenskap om att jag hade kunnat vara där. det, ska jag säga er, är fan sorgligt.

Kommentarer

  • Ida säger:

    ah! fan vad skön bild.

    johanna, hon var fantastisk. tycker synd om dig, men det kommer fler tåg. hoppas du mår bra nu :) I miss you! vi måste ses o skriva rimm till på onsdag! hah annarsgör jag det;) pusss

    2010-06-21 | 23:54:03
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: