taijpani

proffsbloggare

Kategori: random

jag var precis inne på jennys blogg (japp, här har du en av dina tre läsare!) och insåg att jag inte hade kollat min statistik på typ ett halvår. och till min förvåning satt jag där med 16 läsare på halsen. det är ju faktiskt ganska läskigt imed att jag vet vem typ fyra st är. jag tror inte jag hade klarat av att vara proffsbloggare. jag är alldeles för nyfiken. här sitter jag och hurrar för att jag har fler än 10 när kenza och blondinbellaN har flera hundratusen. nä, jag är då nöjd med mina 16 små bevakare. ni är fina ni!

mamma jobbar hemma idag så när jag kom hem för att jag har håla så är hon inte här! inte svarar hon på sin telefon heller. hur ska jag klara mig utan henne när hon åker till grekland?

när man talar om trollen! hon är påväg him nu hah :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: