taijpani

grått

Kategori: random

mitt hår är grått och det känns sådär faktiskt. det är såklart inte grått pga ålder utan för att jag inte har färgat det på ett tag. så nu är det grått. som molnen på himlen. min stora fråga är ju helt enkelt: ska jag färga det nu eller ska jag hålla ut en månad tills balen så det blir nytt och fint då? iofs kan jag göra det två gånger. det är sant. hah! jag behövde bara skriva frågan för att få svar på den. mamma är och jobbar men manuel kommer hit ikväll, han kanske vill hjälpa mig. detta kommer minst sagt bli spännande.

imorgon har vi rep med ensamblen i två och en halv timme. sen vårkonsert. gött med musik. dock yrar alla stämmor runt i huvudet så jag blandar ihop dem. sådär bra

det är en bra dag imorgon, jag känner det på mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: