taijpani

dålig sömn

Kategori: random

jag är verkligen helt slut. igårkväll läste jag en läskig artikel i cosmopolitan (ja, läskig artikel i modetidning) och tror ni inte fan att jag vaknar och har drömt mardröm om precis det som stod i tidningen? dålig sömn och stiga upp tidigt för att sitta i botanska och skriva dikter. eller rättare sagt sonetter. fem-takts-sonetter. med rim på varannan rad (14 rader). plus att den skulle handla om höst och kärlek. jag skrev tre rader på en timme, så bra är jag på dikter!

imorgon har jag en lektion. som jag inte ens vet om den är obligatorisk eller om man kan jobba hemma. palla gå dit och få reda på att man kan jobba i bibblan? nejtack.

nu ska jag och min snoriga näsa lägga mig i manuels soffa med manuels katt och kolla på manuels tv. vi har det allt mysigt. konstigt nog är manuel inte här. eller jo. men han är där uppe och konverserar med en snubbe som heter hans. men alla kallar honom hannes. han är från tyskland så han pratar lite kul.

ps. jag pallar inte folk som inte pallar prag. ni gör alla prag-peppare opepp. sluta med det

Kommentarer


Kommentera inlägget här: