taijpani

mitt eget sällskap

Kategori: random

idag har jag haft en riktig johanna-dag. ja, en dag för bara mig själv. min kära mor är i karlskrona så jag bor ensam denna helg. sjukt mycket vuxenpoäng till mig, speciellt när jag gick och handlade (detta höll manuel med om när han fick höra). jag pantade burkar + hade en värdekupong så det blev billigare. PLUS att jag hade med mig egen påse så jag inte behövde köpa en ny. kalla det snålt - jag kallar det sparsamt!

sen har jag varit och tränat, tagit ett bad, legat på spikmatta (AJ!) och lagat extremt god mat. nu sitter jag här och tittar på körslaget och alla jublar för dansbands-killen. why oh why? jag är ett troget ola-fan, så troget att jag t.o.m är med i en klubb på facebook!



jag tycker om mitt eget sällskap.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: