taijpani

turné

Kategori: skola

haaaaah vilken dag! jag är helt seriöst SLUT.

idag har vi varit på turne med skolan - dvs vi åkte ut till två skolor och spelade lite för dem. och som helhet var det ganska misslyckat med några fina stunder. det finns så mycket att skriva så jag tänkte att jag kunde sammanfatta med en punktlista:

- det gick hål på bastrumman
- en tangent på elpianot slutade funka
- isak tappade bort sin plånka
- jag skadades och det började blöda under nageln
- det var typ max 30 pers på varje spelning

+ vi fick en spelning på stadsbiblioteket till våren, det var ju snällt
+ småflickorna blev kära i isak
+ ulrika fyllde år och var sjukt söt och fnittrig

Kommentarer

  • klara säger:

    HAHA, fan vad gött. är sjukt pepp, ska ut på fredag. jag kör nog också på punktlista då, haha. nejmen gick det bra?

    2009-11-16 | 22:31:32
    Bloggadress: http://klaratiara.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: