taijpani

söta mami

Kategori: random

jag steg inte upp kl tio imorse - utan kl ett. sjukt skönt! gick till skolan och fick ett oförberett prov i engelska C. inte lika kul men jag tror ändå det gick bra.

min mamma är jättedålig på att ljuga eller hålla undan saker. om hon ska på date så säger hon bara att hon ska "ut och äta.. med.. någon.. hihi". idag skulle hon ner "på stan en runda. till en affär. en butique.. varför undrar du så mycket?!". jag fyller ju år om tre veckor så jag antar att det var till mig haha. hon är för söt

p.s tydligen ska starbucks komma till sverige så nu får vi se what the fuss is all about!

Kommentarer

  • johanna grundberg säger:

    starbucks is the best! :) dock så ska det bara öppna på arlanda, än så länge iallafall

    2009-11-11 | 17:50:27

Kommentera inlägget här: