taijpani

packproblem

Kategori: random

vädret är jättekonstigt. ena minuter regnar det, andra är det sol. why?

jag har börjat packa inför mitt äventyr i hässleholm. jag vet, det låter inte jätteäventyrligt att åka till hässleholm men det är ju trots allt siesta! packningen går iaf sådär bra, jag vet inte riktigt vad jag ska ta med mig i kläd- och skoväg så nu tar jag en paus. dessutom ska jag snart iväg till statsteatern där treorna har sin musikal ikväll, trevligt. vet dock inte om jag är så sugen att sitta i tre timmar där.. men ohwell! det kan säkert bli kul

oh nu ska jag vara där om en kvart. shit vad jag är dålig på planering och tid!

manuboy ligger hemma och är sjuk, jag får lite dåligt samvete att jag inte är och tröstar honom men han klarar sig. men han lät väldigt ynklig på telefonen.. hah snuttis, jag älskar honom

fint eller hur, lite kärlek. mm, nu ska jag gå!
TJING

Kommentarer


Kommentera inlägget här: