taijpani

freitag

Kategori: random

fredag!
och alla är på arenan för att heja på spyken när de spelar mot katte.
alla utom jag. and i don't mind!

idag när jag gick ifrån skolan såg jag en liten rolig sak. en kvinna som hade en stor jacka med prickar på, typ som såg ut som leopardfläckar och sen mitt på ryggen var det ett kattansikte. plus att hon hade en mössa som var en kruka, sen stod den en rosa blomma rätt upp i luften. sen tog hon bussen till st lars. hah söt tant

den enda som är "rolig" på så ska det låta ikväll är kicki danielsson. och hur mycket av en höjdare är hon? det blir kanske en helkväll med peijter & manu i monopolets värld..

nu har det hunnit regna, varit sol & blåsa. plus att jag har krängt en halv kartong toffifee
dags för en tupplur sen laga maud! so long suckers

Kommentarer

  • vill inte säger:

    im a hell of a sucker..

    johanna.. jag har träningsläger i höör imorgon :'(

    2009-03-27 | 16:43:08
    Bloggadress: http://sämstabloggen.hej

Kommentera inlägget här: