taijpani

take on me

Kategori: random

solen försvann lika snabbt som den kom. hm


min uppgift för idag var att planka introt i take on me. det var inte jättekul, planka är sjukt tråkigt faktiskt. så jag gav upp efter fem minuter. det får bli att jag jobbar på deltid. ska göra ett nytt försök om en stund. om det inte funkar då så ringer jag manuel så han får lyssna och sen kanske ge lite expert-tips till mig. hah

det står ett stort paket toffifee och bara tittar på mig ÅH! mums fillibabba



solsken. jag vill ha mer!


 

Kommentarer

  • syster säger:

    HEJ! de dar klanningarna kanns ganska omojliga att hitta tyvarr! menjag ska nog kunna hitta nat annat finfint till dig =) nu ar vi i DC och imorgon skavi till vita huset! PUSS

    2009-03-23 | 23:34:24
    Bloggadress: http://taip.blogg.se/

Kommentera inlägget här: