taijpani

jag är inte den som är den

Kategori: skola

jag har en finne precis mellan ögonen. snyggt!


idag blev jag sur. jag och klara satt och pratade på matten om att man måste säga ifrån vad man vill, inte alltid följa det som andra säger är rätt. igår satt jag och pluggade bas i två timmar för att jag hade blivit tillsagd att det var det jag skulle spela i ensamblen. jag peppade som tysan, kom till ensamblen och nej. inte skulle jag spela bas. jag ville faktiskt. men nej. jag skulle spela synth. något jag inte hade övat på, då jag trodde jag skulle spela bas. ställde mig vid synthen, kände mig allmänt low och får inte ihop det alls. och alla bara tittar på mig som om jag är dum i huvudet. jag tål inte det. jag satt verkligen och bara väntade på att det skulle ta slut. när det var slut träffade jag ida. det var bra. henne gillar jag

jag antar att jag inte är en sån människa som slåss för det jag vill. synd.

som tröst gick jag sedan in på H&M och spenderade de pengar jag hade på kontot genom att köpa en skinnjacka. bra jobbat av johanna! men jag är nöjd, för den är fin

nu ska jag skriva svenska-arbetet. sen. sova.
eller kanske i andra ordningen? puss

Kommentarer

  • nina säger:

    you just try'na be me with tha lädor!

    2009-03-03 | 22:29:53

Kommentera inlägget här: