taijpani

bilder

Kategori: händelser

nu har vi fixat internet på vår egen dator så jag tänkte ladda upp lite bilder så ni ser hur vi har det :) idag har vi badat och manuel har snorklat en massa

        

internet dog så jag får låna hotellets istallet for att skriva klart.. det blev inte så många bilder men det får racka tills vi får igång internet på vår egen dator igen..
bild 1: vår utsikt från balkongen
bild 2: i split, nar vi gick runt pa stan
bild 3 & 4: på vår strand :)

vi hors imorgon! puss

Kommentarer

  • Annika Fervenza säger:

    Hej på er semesterfirarna!

    Vad roligt med bilder!!! Ser jätte härligt ut.Jag blir gröööön av avund här hemma i höststormen..... Imorgon ska jag gå och jobba medan ni ligger på stranden era gottegrisar. Livet är orättvist!!! Fortsätt att njuta av solen och ha det bra, och stort grattis till ert ettårsjubileum!Puss och kram till turturduvorna från mamma Annika

    2009-06-14 | 22:27:46
  • taip säger:

    aaaah, avundsjuk!

    2009-06-14 | 23:23:39
    Bloggadress: http://taip.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hej!



    Åhhhh, gissa om solguden mammann é avis. :-)

    Ha det riktigt mysigt och njut av sol & bad, som sagt Johanna minst 5 dopp om dagen vill jag ha.



    Puss!

    2009-06-15 | 08:51:54
  • Jeanette säger:

    Det ser hur mysigt ut som helst, ni är så fina på bilderna. Grattis från oss på pollux till ett års jubileumet. Pappa och jag åker till Turkiet på söndag, så vi får lite sol vi också. Hälsa Manuel! En stor kram från Pappa och Jeanette

    2009-06-15 | 20:32:13

Kommentera inlägget här: