taijpani

måndag

Kategori: random

äntligen! internet funkar, men bara på vissa ställen.. vilka problem vi har haft! men nu ska jag ladda upp lite fler bilder och sådär och sen berätta lite mer :)



     
  



bild 1: manuel som är stolt över sitt professional scoobadiving set
bild 2&3: vi gick ner till stranden vid halv nio och mös i solen
bild 4: på stranden, manuel är sjukt nöjd
bild 5: jag sitter på balkongen och tycker det är helt okej!

idag har vi varit nere på stranden och badat och solat för fullt. manuel har dödat ett skaldjur och nästan fångat en krabba med sin nya "flip-flop teknik". det gick inte jättebra men han ska försöka igen imorgon! nu har vi även fått lite färg (äntligen). om 20 min ska vi ta bussen in till stan och handla lite och sådär.. imorgon tänkte vi åka ut till en av öarna som finns här och utforska lite. Vi hörs imorgonkväll eller sådär!

hoppas ni har det bra där hemma och har lite fint väder iallafall. vi har inte sett ett moln sen vi kom hit, och inte klagar vi på det! härligt att stiga upp varje morgon med solsken :)
Puss! / Johanna & Manuel  

Kommentarer

  • taip säger:

    ooh, fina fräknar! och jag gillar hoppbilden :)

    2009-06-15 | 21:22:07
    Bloggadress: http://taip.blogg.se/
  • iduz säger:

    oh vad härligt ställe ni hittat

    jagvill! :( sola och bada för mig med

    riktigt snygga bilder också (Y)

    puss på er

    2009-06-16 | 09:48:18
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se/
  • klaris säger:

    aaw, sötefräknar!

    2009-06-16 | 15:59:09
    Bloggadress: http://klaratiara.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: