taijpani

live from Split

Kategori: händelser

hejsan allihopa everybody!

nu har jag antligen fatt tag i en dator som har fungerande dator, woho! vi har det bra och solen skiner och det ar RIKTIGT varmt och skont. vi har tva minuters promenad ner till stranden ocksa.

jag har inga bilder pa denna datorn tyvarr men jag kan forklara for er hur vart hushall ser ut: man gar upp for typ hundra trappsteg till den oversta vaningen (sjukt jobbigt) sen kommer man in och gar ut pa balkongen och ser ut over havet, podstrana och oarna pa andra sidan. helt okej!!

igar var vi inne i split och hamnade pa en liten marknad och manuel kopte ett snorkel-set, sjukt nojd! jag kopte ett par flipflop sa nu kan jag ocksa bada, woho!

for ovrigt: vi lagar all var mat sjalva, det har gatt nagorlunda bra. hm. ja! man far ta det med en nypa salt eftersom vi inte kan kroatiska sa vet vi inte riktigt vad allt ar som vi koper.. hah :(

nu gar manuel rundor runt mig, sa han ska fa datorn ocksa. hoppas ni har det bra dar hemma!
(det sjukaste ar att igar kl elva pa kvallen var det typ 22 grader! naahaajs)
jag ska forsoka skriva nagon gang till i veckan sa ni vet vad ni vad vi haller pa med har nere, PUSS

Kommentarer

  • Ida säger:

    vad härligt det låter! era små grisar :(.. men nu har solen börjat titta fram här också minsann! hoppas ni får en underbar vecka. och ja, update uppskattas! :D hihi

    pusssokram!

    2009-06-14 | 14:51:04
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: