taijpani

pulkamys

Kategori: random

jag har tröttnat på att vara ovetande

alla säger "ge mig sommar!" och ogillar vädret ditten och dittan. jag säger att idag var det helt underbart väder och det utnyttjade jag och manuel med lite pulka-rides, it was fuun

manu ser lite drugy ut, men han är fin mmm



      


imorgon börjar skolan och jag mår lite dåligt, det gör jag faktiskt. och jag längtar också till sommaren såklart. snart börjar man nog räkna ner till sportlovet hah.. det är inte så krävande dag imorgon, tio i elva till kvart i tre, så helt ok! sen får jag ju träffa ida och alla andra igen, det är alltid det bästa med skolan. mina fina vänner

nu är det en dokumentär om flickor med anorexi, hemskt!
jag ska se den sen sooova, jag är trött
puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: