taijpani

Ljudtekniken över

Kategori: random

jag är täbbt i nätan :(


Ljudteknik A, check! idag gjorde jag slutprovet och kursen är nu avklarad. Provet gick bra tycker jag så det känns bra. Denna dagen är ju egentligen en d-dag så efter provet gick jag hem och nu ligger jag här. Soffan är sjukt skön ibland!

Min sjukdom har försvunnit, nu är det bara halsen + näsan som spökar lite fortfarande. Inatt insåg jag att jag inte kunde ligga på rygg, för då började jag hosta hysteriskt. Jag tyckte synd om manuel men när jag frågade honom om han hade hört det imorse så sa han nej. Sen är han också typ död när han sover, han vaknar inte för någonting. Skönt för honom

Nu ska jag kolla lite på tv, kanske powernappa
imorgon börjar jag halv tolv woh! puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    han vaknade när jag snackade i sömnen, skitstörigt att han skulle väcka mig också och be mig sluta!!

    2009-01-30 | 16:53:56
  • nina säger:

    oj, ps nina (vilket jag skrev i den där satans rutan men det kom bort!!)

    2009-01-30 | 16:54:29

Kommentera inlägget här: