taijpani

kroatien

Kategori: random

idag är det sol, puss på det

jag räknade igår ut att min kamera är värd lika mycket som två resor (tur och retur, plus lägenhet där) till kroatien. detta räknade jag ut eftersom jag och manuel planerade vår sommar-resa. och flyget är bokat. jag har inte sagt det till mamma än, ville inte säga det på telefun. hon kommer nog få en liten chock och bli lite sur på mig. men hey, jag ska bo i en lägenhet med havs-utsikt i kroatien i en vecka!! 

vår lägenhet mmhm


idag ska jag fika (eller luncha?) med mina göörls, det är sweet! jag har inte träffat dem på länge.. bebbsan är i berlin så hon kan inte vara med. bilder kommer väl senare :)

nu ska jag lägga mig i sängen igen för jag fryser
ha det niiiiiiiiice puss

Kommentarer

  • taip säger:

    fråga 1: hur har du råd med de? fråga 2: varför behöver ni en dubbelsäng & en enkel? känns lite overkill

    2009-01-05 | 23:39:55
    Bloggadress: http://taip.blogg.se/

Kommentera inlägget här: