taijpani

39 grader

Kategori: random

nina tycker jag är tråkig. men sanningen är att jag är sjuk :(

igår kände jag mig seg i hela kroppen, jag trodde att det var efter spymf men icke! på kvällen blev det värre och jag fick feber och det är samma status idag. 39 graders feber så jag är trött i hela kroppen och knoppen. förhoppningsvis så blir det bättre innan skolan börjar igen. Jag tror att detta smäller mig lite nu för att ni slappnar min kropp av lite, spymf + cubase är över. två prov, en inlämning + en redovisning, sen lov. tror jag iaf hah

jag och invalida var iaf och såg jesus christ superstar igår och det var nice! okej, inte världens mest peppande story men riktigt bra musik. jag gillar det :)

ikväll ska jag bara ligga hemma och ta det lugnt, det behövs
hoppas ni får en trevlig kväll, puss!

Kommentarer

  • nina säger:

    usch! du får krya på dig.

    2009-01-25 | 13:31:57

Kommentera inlägget här: