taijpani

tack för igår

Kategori: händelser

är det för tidigt att ta en powernap kl elva om man steg upp nio?

jaha då var det lördag.. jag känner att gårdagens festligheter gick alldeles för fort. vi kom dit, det bjöds på mumsig mat och vin och massor med trevligt folk. innan jag visste ordet av det så spelades ölspel med champagne och dansades till darin (?). Nina är en fin människa, jag tycker om henne så och jag hade sjukt kul igår. jag fruktar att se bilderna på fejjan dock.. hah

nu ligger jag i sängen medans manuel pluggar vägskyltar. senare ska vi och titta på soffa och andra roliga saker på ikea med peijter. mysigt. jag är mest pepp på fika :)

det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår
det kändes skönt att bara vara. och trivas.
puss & ett tidigt grattis till nina <3

Kommentarer

  • nina säger:

    oh det var så härligt att ha dig där (:

    2009-02-22 | 14:58:05

Kommentera inlägget här: