taijpani

jävla idioter

Kategori: händelser

i taket lyser stjärnorna

ja, efter att ha läst boken (två gånger, sjukt nördig) så såg jag väldigt mycket fram emot att se filmen. jag gosade ner mig i fotöljen och filmen började. inte så långt in i filmen så hör man två/tre tjejer längst ner som sitter och skrattar och stör sig. filmen handlar om en tjej vars mamma har cancer så det är en rätt känslomässig film. när man då hör dessa tjejer skrika saker som "hora" och "dö" blir man otroligt irriterad. flera säger till dem att vara tysta och som svar får de tillbaka "håll käften!". till slut inser jag att jag är mer fokuserad på att vara så frustrerad över deras beteende så jag glömmer att titta på filmen. vad är deras problem? seriöst! så jävla respektlöst så jag nästan smäller av.

jag förstår inte varför sådana människor går på bio när de bara medvetet förstör för alla andra. jag hade skämts så om jag var dem! vi alla har väl inte samma syn på.. respekt. men filmen var väldigt bra, den rekomenderar jag absolut! men jag tycker att man borde läsa boken först, för den är faktiskt bättre :)

ha en trevlig kväll, puss

Kommentarer

  • nina säger:

    jag har också varit med om sådana tjejer, det är sjukt störigt och det finns inte mycket man kan göra som kommer störa biosalongen ännu mer..

    2009-02-09 | 10:58:10

Kommentera inlägget här: