taijpani

jag har fina vänner

Kategori: random

det är 471 dagar kvar till jag tar studenten. bara så ni vet

idag var jag sjukt opepp på skolan, men med hjälp av en (då) sjukt störig manuel som drog upp mig och kastade ut mig genom dörren så traskade jag iväg till kg för lite skridsko-åkning. inte jättekul kanske men jag blev lite mer peppad. ida och sara är fina vänner! 

senare under dagen fikade jag med ninah, simme och manuel för att ninisfinis har fyllt systemålder. det var mysigt och ninah var snygg i sina brillz. mm hon är bra

jag berättade min plan för mitt projektarbete för manuel. han gillade den, vi slipade lite på den.. sen började han hacka ner lite på den och sa att det kunde bli svårt. men jag ska fixa det, för det är faktiskt en jävligt bra ide. jag är sjukt nöjd! och om jag får igenom den så kommer jag vara ännu mer nöjd. mm det ska gå!

Kommentarer

  • Ida säger:

    nu blir jag nyfiken på dina planer :)



    riktigt snygga brills she's wearing yes indeed!

    2009-02-25 | 23:10:38
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: