taijpani

glädje kommer med solsken

Kategori: random

jag vaknade av solen imorse men nu är den borta. why oh why?

när jag tänker på sommar så blir jag varm i hela kroppen. jag hade en fin sommar förra året och denna kommer bli bättre. och vad händer efter sommarlovet? då börjar jag trean. äntligen! men vad jag skulle föra fram var att jag vill ha sommar, sol, värme, glädje och lite storensambler i skolan. mm, det kommer bli kul. jag hoppas jag kommer med ida, det är då ensamblen är som bäst. ida är en sommar-människa, ja det är hon. solbränd, blond söt tjej i blommig klänning. plus att hon ler jättemycket när solen lyser. alltid!

  sommarida

idag ska jag färga håret. men först ska jag rulla ner alla persienner och sätta på musik och sen dansa runt som en galning :) det är det jag gör när jag är ensam. mm puss!

Kommentarer

  • sommarida x) säger:

    åhh vi måste hamna i samma jojjo. det är då vi är som bäst. no doubt!



    <333

    2009-02-28 | 19:59:49
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: