taijpani

gehör

Kategori: skola


Det här med snö är inte riktigt min grej. speciellt inte när cecilia börjar sjunga på "jag ser det snöar, vad roligt hurra!" i helt fel tonart för henne. snö är fint och mysigt i december, kanske lite i januari. men nu är det faktiskt februari så jag protesterar. lika mycket som jag protesterar mot planeringen på spyken. gehörsprov? va? när? läraren säger "jag vet inte". bra jubbat! jag känner peppen, speciellt efter lite harmoniska skalor och stegteori mmmhm

ikväll ska jag sitta och repetera allt man läste på till i ettan. Father Charles Goes Down And Ends Battle. förtecknena, eller hur var det ida? hah fint

nu ska jag packa ihop lite grejer och bege mig till vibberöh
imorgon är det torsdag. sen fredag! puss

Kommentarer

  • idzuz säger:

    & down goes father charles and ends battle.

    genialiskt! eller inte..

    jag har lagt ner för tre timmar sedan. haha

    ses imorgon :D

    2009-02-04 | 22:24:20
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: