taijpani

noisettes + la roux

Kategori: random

jag köpte ett par kängor igår, jag ska ta bild på dem så du får se challis. och ja, ni andra också såklart! jag tänkte också lägga upp en bild eller två från det vackra väder vi hade idag. - 5 grader, 6 cm snö och strålande solsken. jag har inte haft tid att gå ut och fota speciellt mycket men jag gick ut på balkongen bara för att jag ville ha iaf en bild!

nu ska jag iväg på manuels mormors kalas. mys

P.S
Noisettes - never forget you
La Roux - in for the kill

mmmmmhm det är det jag hoppar runt till just nu hah

Kommentarer

  • IDA säger:

    ah så sköna låtar!!

    nu går de på högvarv, samlar energi till imön -

    går galant :) puss på dig finaste vän

    2009-12-17 | 17:13:32
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: