taijpani

julhelg

Kategori: random

här sitter jag, sjukt sliten, efter tre dagar julafton. först med manuels familj sen med mami och bror och idag med daddyo och nettan. nu har jag förbrukat årets fetto-kort for shoe. det var ju en himla tur att jag fick ett par nya hörlurar i julklapp så jag kan gå ut och gå en lång runda imorgon. det blev kanske en eller två fina bilder under julaftonen som jag lovar att lägga upp. typ.. imorgon.. ja. då kommer de upp här på mysiga bloggen!

jag kan tänka mig att det är väldigt många av mina vänner som är långt inne i dimman vid detta lag medan jag sitter här och har precis sett klart på sex and the city säsong 2. mamma sitter här bredvid mig och kollar på tina turner - vilken pipa kvinnan har! känner nu hur dåligt jag mår över att bara ha försökt att få det att låta bra när jag sjöng golden eye. haaaaaah

efter en härlig helg som denna kan jag iaf konstantera att jag har världens bäästa människor i mitt liv. t.o.m min syster på andra sidan atlanten med sin tjocka katt och cheese-sticks. för himla kul vad konstiga matvanor de har där!

dags att hoppa i sängen som inte längre är varm nu när manuel har åkt, det blir så himla tomt! men så blir det när han skulle iväg på ytterligare ett juläventyr imorgon (: PUSS!

ps. charlotte - nu regnar det här. buuh

Kommentarer

  • syster säger:

    det regnade massa har igar med sa nu ar all sno borta! men idag har solen stralat & jag har vatt pa balett, HAHA!

    2009-12-28 | 03:41:25
    Bloggadress: http://taip.blogg.se/

Kommentera inlägget här: