taijpani

joe labero

Kategori: händelser

igår var jag och manuel på joe labero, det var fett! han går ut i publiken väldigt mycket under sina shower och när det var tio minuter kvar så hade manuel suttit på spänn hela kvällen för han ville så gärna, sötnosen, gå upp på scen. tror ni inte att en kvinna kommer fram till MIG och jag får allt ljus på mig? jo, det är väl klart. manuel höll på att dö så glad han blev hah :)

efteråt så signerade mr. labero himself en massa kort så då gick vi fram och han sa tack för att jag medverkade. hah tack.. desamma? han är jättetrevlig. och manuel blev helt till sig, lite starstruck liksom. han gick på högvarv och kunde inte somna förrn halv tre typ

  

nu ligger min autograf här så fint så, snart ska den upp på väggen! hah :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: