taijpani

no plans for me

Kategori: random

americas funniest homevideos. jag säger bara det!

Ännu  en solig dag i härliga lund och man mår bara bättre och bättre. helgen är snart här och på självaste påskafton (lördag dvs) så har jag inga planer. det är då man tänker "är det inte DÅ man ska träffa familjen?" och då svarar jag - jo. Men min far har inte hört av sig så han har nog andra planer. och min mor ska jag fira med på söndag. Då tänker man "men vad ska din familj göra på lördag då?" då svarar jag - ja, allting annat än träffa mig! hah jag vet, väldigt dramatiskt. men jag är lite sån av mig. men lite sorgligt är det faktiskt :(

Ikväll ska jag till papi och skriva ett personligt brev till hans jobb, då jag vill ha sommarjobb där. sen ska jag hem hit igen för att färga charlottes hår & titta på criminal minds. NICE!

p.s jag saknar ida

Kommentarer

  • i säger:

    pusssss<3

    2009-04-10 | 20:38:04

Kommentera inlägget här: