taijpani

himlen ler i vårens ljusa kvällar

Kategori: händelser

ja nu har ju faktiskt vintern rasat

idag hade vi körsång på skolgården, det var trevligt. sydnytt var där och filmade så vi får väl se om jag kan få mina two seconds in fame :) nu sitter jag här och väntar på att nina ska ringa så jag kan bege mig ner i parken för att träffa dem. vi kommer från två olika håll så det var bäst att jag väntade på att de skulle ringa och sen får de förklara vart de sitter. plus att jag ska hinna med att träffa manuel en kortis innan han åker till landskrona för en VIP-spelning.

sverker sa idag att han hade läst klaras blogg, det tyckte jag var himla häftigt! tänk om han läser min med? om du gör det så.. hej! tack för idag! hah

nu ska jag göra mig iordning och kissa.
hoppas ni får en trevlig valborg, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: