taijpani

svårt avslut på en jobbig vecka

Kategori: random


det är fredag och helg. jag säger bara thank god!

det har varit en jobbig vecka och nästa blir värre. på tisdag börjar jag 8.20 - 17.05, från 12.15 ska jag vara i studion och spela in. puuh! sen på onsdag så är det fotografisk bild - slutar 17.30. på fredag har jag sedan historieprov. ohwell, den tiden, den sorgen

ikväll ska vi ut och äta för att mami & syster ska säga goodbye till manu. haha sött! imorgon ska jag se om jag kan dra med honom till loppis på esplanaden. sen ska vi på kalas hos hans släkt & sen bara sitta hemma och hoppas på att tiden kunde stanna. jag vet inte om jag ska med till flygplatsen. om jag klarar det. vi får se helt enkelt. ikväll blir det mys iaf

nu ska jag ringa honom och se vart han är :)
ha en trevlig kväll, puss!

Kommentarer

  • ida (nr1) =) säger:

    retorik.. BARA! jag är dålig :(

    2008-09-28 | 10:53:28

Kommentera inlägget här: